lemonseo

ساخت وبلاگ

مهم ترین فواید کولین کلراید برای دام و طیور

کولین کلراید ، ترکیبی ضروری در جیره پرندگان و پستانداران و مورد نیاز برای عملکرد مناسب سلول ها است.

کولین کلراید در جیره طیور به ویتامین ب4  ( B4) معروف است. فرمول شیمیایی ان C5 H14 NO می باشد.

کولین برای جلوگیری از بروز کبد چرب عملکرد ان شناخته شده است.

 کولین ترکیبی کلیدی برای سنتز دو ملکول مهم یعنی فسفاتیدیل کولین و استیل کولین می باشد.

فسفاتیدیل کولین که مهمترین بخش آن راکولین تشکیل می دهد، برای جذب و انتقال چربی ها و ساختار غشا سلولی ضروری می باشد.

استیل کولین یک ترکیب واسطه عصبی در سیستم عصبی مرکزی و محیطی است که از کولین و استیل کوآنزیمA در اعصاب تولید می شود.

کولین ترکیبی کلیدی در سنتز فسفولیپیدها و نوروترانسمیترها است، همچنین در ساختار غشاسلولی و فرایند سیگنالینگ سلولی نقش دارند.

کولین یک منبع اصلی برای انتقال گروه متیل از طریق چرخه متیلاسیون بتائین است.

 کولین کلراید 60 درصد این شرکت بر پایه پر کننده ذرت Co Cob ،خشک و فرموله شده است. که به کولین ال بی کرن کاب معروف است.

نفش کولین کلراید در بدن دام و طیور

کولین در فعالیتها ی زیر نقش حیاتی ایفا می کند.:

  • در ساخت و ترمیم ساختار سلول ها
  • در ساختار استیل کولین برای ارسال پیام های عصبی
  • در پیشگیری از پروسیس در طیور
  • در ساخت لیستین
  • کولین کلراید در روند متابولیسم چربی در کبد بسیار موثر است و مانع بروز عارضه کبد چرب می شود. کولین کلراید به دلیل داشتن گروه متیل در جابجایی هوموسیستئین به اسیدآمینه ضروری متیونین نقش دارد.

کولین کلراید به گونه های زیر قابل تهیه و تامین است:

  • 60 %، بر پایه کورن کوب
  • 75 % به صورت محلول و مایع

برای خرید کولین کلراید  یا آگاهی از قیمت کولین کلراید  به بازرگانی کیان مراجعه کنید.

 

lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 169 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 2:03

چراغ استخری چيست ؟

چراغ استخری و چراغ هاي آب نما از آن دسته المان هايي هستند که مسئوليت مهمي را در نورپردازي محل بر عهده دارند. در حال حاضر در عصر کنوني، توجه کردن به زيبايي يک محيط و استفاده از امکانات و ابزاري که اين زيبايي را بيشتر کند، اهميت زيادي پيدا کرده است.

به همين دليل توليد کنندگان محصولات روشنايي در صدد طراحي و توليد محصولات با کيفيتي هستند که بتواند اين نياز را برطرف کند.

چراغ استخري چيست (پروژکتور استخري) ويژگي ها:

نوعي از پروژکتورهاي LED مي باشد که درون قاب با درجه حفاظت IP68 طراحي شده اند. چراغ يا پروژکتور استخري در انواع روکار و توکار در توان هاي مختلف مي باشد.

به دليل اهميت نورپردازي مکان، استفاده از چراغ ها اهميت زيادي پيدا کرده است. به همين دليل از چراغ هاي مختلف براي مکان هاي مختلف استفاده مي شود تا روشنايي و نورپردازي محيط فراهم شود.

چراغ هاي استخري و چراغ هاي آب نما  اين امکان را فراهم مي کند تا علاوه بر اين که نورپردازي محيط مورد نظر به خوبي انجام شده و نور کافي و لازم براي محيط تامين شود، ترکيب شدن آب با نور زيبايي چشم نوازي را نيز تامين کند .

معمولا استخرها با نورپردازي صحيح بسيار زيباتر و شکيل تر به نظر مي رسند.

البته منظور از استخر حتما استخرهاي سرپوشيده يا سرباز بزرگ و عمومي نيست. بلکه استخر مي تواند در حياط منزل يا ويلاي شما قرار داشته باشد.

حوضچه هاي بزرگ در شهر نيز مي توانند از همين چراغ هاي استخري و آب نما براي نورپردازي و زيبايي استفاده کنند.

از اين چراغ ها براي سونا نيز مي توان استفاده کرد. اين چراغ ها با رنگ هاي متنوع خود مي توانند زيباي بصري فوق العاده اي را فراهم کنند.

اطلاعات فني در مورد چراغ استخري :

چراغ استخری حتما بايد کاملا ضد آب لوده و داراي استاندارد IP68 باشد.

چراغ آبنما و چراغ استخري به علت خطر برق گرفتگي حتما بايد داراي ولتاژ کاردکرد  12يا 24v  باشد

و به همين علت قبل از مسير سيم کشي ، تغذيه يا ترانس نصب مي گردد و ولتاژ را کم ميکند.

هر چه فاصله ترانس از چراغ استخري بيشتر شود ،سيمي با قطر بيشتر بايد انتخاب گردد.کابلهاي مفتولي از کابلهاي افشان در آب با کيفيت ترند.

قطر کابل براي چراغ استخري و آبنما به تعداد چراغهايي که به يک کابل متصل مي شود و همچنين توان هر يک از  چراغهاي استخر بستگي دارد.

ويژگي هاي چراغ هاي استخری يا داخل آب :

  • درجه حفاظت ( ضد آب بودن )
  • زاويه تابش لنز
  • قابليت توليد نور در رنگ هاي مختلف RGB
  • داراي ضمانت رسميدر مدلهاي توکار و روکار
  • در وات و اندازه و رنگهاي مختلف
lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : چراغ استخری, نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 196 تاريخ : جمعه 15 فروردين 1399 ساعت: 0:59

کُنجاله بازمانده جامدی است که پس از روغن‌کشی از دانه‌های روغنی به‌جا می‌ماند.بازمانده هر محصولی چون انگور، کنجد، سویا، کرچک و امثال آن‌ها که کوفته یا فشرده و آب و یا روغن آن گرفته‌شده باشد کنجاله نامیده می‌شود. کلزا، تخم پنبه، گوآر، آفتاب‌گردان، هسته زیتون، و... از دیگر دانه‌هایی هستند که از آن‌ها کنجاله به دست می‌آید.کنجاله‌ها ازنظر پروتئین و مواد غذایی غنی هستند و برای خوراک‌دهی به ماکیان، ماهی‌ها و دیگر حیوانات ارزشمند هستند. کنجاله‌ها را معمولاً پیش از فروش به قطعات کوچک‌تر می‌شکنند یا آرد می‌کنند.در حال حاضر بیشترین تولیدات کنجاله‌های سویا که از دانه‌های سویا است توسط شرکت مدلل صورت می‌پذیرد، این شرکت انواع کنجاله‌ سویا یا به‌اختصار همان سویا را در انواع کلهر (در بندر امام و کرمانشاه)، نابدانه، به پاک، اتکا، خاور دشت، گلبهار، پلت آرژانتینی، بین و .... به فروش می‌رساند، لازم به ذکر است انواع کنجاله‌های سویا ممکن است در انواع دیگری نیز به فروش برسد که لیست اصلی‌ترین و انواع موجود آن‌ها پیش روی شما است.
بازرگانی مارچ مرکز فروش سویا دامی این افتخار و اعتبار را دارد که این اقلام را از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و واردکننده‌های مطرح در کشور ایران خریداری و به مشتریان، انبارداران، مرغداران و دامداران و دیگر واسطه‌ها در این صنف و به‌ صورت دست‌اول از واردکننده به فروش برساند.
lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : مرکز فروش سویا دامی, کنجاله سویا, نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 160 تاريخ : چهارشنبه 13 فروردين 1399 ساعت: 5:41

کودکان از بدو تولید تا لحظه حرکت  کردن نیاز به توجه ویژه  والدین خود دراند کفش کودکان هم از همان ابتدا باید با دقت و وسواس بالای برای کودکان انتخاب شود . تا در هنگام بزرگسالی از مشکلات و بیماری های ناشی از عدم استفاده از کفش نا مناسب دور باشند . کفش طبی کودکان باید از همان دوران کودکی استفاده گردد.

کفش های مناسب کودکان باید بسته به نوع پای کودکان انتخاب شود مثلا اگر کودکی دارای کف پای صاف است باید کفش طبی کودکان  برای او انتخاب شود تا هنگام راه رفتن و پیاده روی وزن کودک به طور مساوی بر روی پا وارد شود تا کودک دچار مشکلات ستون فقرات یا درد پا نشود .

کفش طبی کودکان کفشهایی هستند که برای جبران کوتاهی ( فلج اطفال،فلج مغزی،دررفتگی لگن،کوتاهی های مادرزادی پا،شکستگی و…) ، کوچکی های پا که شامل بیمارانی با اختلالات رشد یک پا نسبت به پای دیگر می شود ، اصلاح دفورمیتی ها مثل صافی کف پا یاکیووس مادرزادی یا اکتسابی و همچنین این کفشها برای کاهش درد در بیماری هایی مثل خار پاشنه،پاشنه تحریک پذیر،کوتاهی آشیل و امپوتاسیون های پا مثل قطع انگشتان پا مورد استفاده دارند تا موجب انتقال صحیح وزن بدن به پا و سطح زمین شوند.همچنین تکمیل سطوح اتکای پا از پیج خوردگی پا جلوگیری میکند،تغییر شکلهای زانو را اصلاح میکند و از تغییرات بعد از عمل جراحی نیز جلوگیری میکند.

کفش طبی نقش مهمی در در هماهنگ شدن کودک با شرایط پیرامون خود است و این کفش ها باید با مشاوره با کارشناسان تهیه شود تا کودک در عین راحتی و آرامش به درمان پای خود هم بپردازد .

ما همواره میتوانیم با استفاده از کفی های طبی مناسب پای خود را از همان دوران کودکی تا بزرگسالی نظارت داشته و پای سالمی برای خود داشته باشیم . گروه کفش دکتر پادوکاس با تولید انواع کفی طبی مناسب  در خدمت مصرف کنندگان نهایی باشدو با این محصول شما در تمامی سنین میتوانید به اصلاح نحوه حرکت خود بپردازید  .

 

lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : کفش طبی ,کفش, نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 170 تاريخ : شنبه 9 فروردين 1399 ساعت: 0:48

گلوتن یکی از اجزای ذرت است که حاوی 60 درصد پروتئین است و در آن رنگدانه های طبیعی هم وجود دارد. به خاطر مقدار بالای پروتئینی که در گلوتن موجود است، این ماده یکی از مهم ترین مواد غذایی دام و طیور است. از آن جایی که غنی از کاروتن و گزانتوفیل است، در افزایش رنگ زرده تخم مرغ و گوشت پرندگان می تواند بسیار مفید واقع شود. همچنین در این ماده غذایی مقدار لیزین کم، اما متیونین آن زیاد است. از ویژگی های این ماده می توان به خاصیت جذب آب آن اشاره که بیشتر از 2 برابر وزن خود هم می تواند آب جذب کند. اهمیت گلوتن از آن جایی مشخص می شود که به خاطر گران بودن پروتئین خام، باید از جایگزین های آن استفاده کرد. همان طور که گفته شد از آن جایی که گلوتن 60% پروتئین دارد، بهترین ماده برای جایگزینی پروتئین در خوراک دام و طیور است. همچنین این ماده برای جلوگیری از بیماری دام ها بسیار موثر است.

ظاهر گلوتن ذرت به چه شکل است؟

گرانول های ریزی هستند که از زرد تا قهوه ای کم رنگ بازه رنگی دارند.

جمع بندی مطالب گلوتن

از مزایای تغذیه ای گلوتن می توان به عنوان منبع غنی از انرژی و پروتئین نام برد چون از نظر نشاسته هم منبع مطلوبی است اما از نظر لیزین فقیر می باشد، طیور تخم گذار از رنگدانه های موجود در گلوتن جهت تشکیل رنگ زرد تخم مرغ و پوست بدن استفاده می کنند، اما باید در مصرف آن تعادل را رعایت نمود چون مصرف بیش از حد آن باعث از بین رفتن رنگ و نرم شدن چربی لاشه حیوان می شود.

قیمت گلوتن

شرکت بازرگانی کیان، تامین کننده جیره دام و طیور، با مناسب ترین قیمت، و عرضه مستقیم بدون واسطه می باشد. شما عزیزان می توانید برای سفارش محصول یا آگاهی از قیمت گلوتن یا هر ماده غذایی دیگر برای دام و پرنده های خود با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

 
lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : گلوتن , نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 6 فروردين 1399 ساعت: 21:08

خرما زاهدی یکی از انواع خرما در ایران است که جز خرماهای خشک محسوب می شود. نام دیگر این خرما قصب است چون در منطقه ی قصب از ایران عزیزمان یافت می شود. رنگ این خرما شکلاتی (در مرحله خرما) یا قهوه ای روشن ( در مرحله رطب) است و در مناطق گرمسیری مثل اهواز، بوشهر، کازرون، برازجان و … برداشت می شود. شکل آن تخم مرغی کشیده و انتهای آن کاملاً نوک تیز و باریک است و هسته و گوشت به هم خیلی چسبیده نیستند.

خواص خرما زاهدی

این خرما حاوی ویتامین ها (از جمله ویتامین ب1، ب2 و ث) و مواد معدنی مفید برای بدن مثل منیزیم، منگنز، پتاسیم است و منبع غنی ای از فیبر است. در نتیجه موجب پاکسازی دستگاه گوارش بدن می شود. خرما زاهدی مملو از آهن است و به خصوص برای خانم ها بسیار مفید است زیرا موجب افزایش تولید گلوکز خون هم می شود. همچنین این را هم به یاد داشته باشید که اگر مصرف این نوع خرما را در برنامه روزانه خود داشته باشید، از پوکی استخوان ها در پیری جلوگیری می کند، زیرا منبع مفیدی برای کلسیم است. راستی اگر به فکر کاهش وزن هستید مصرف خرما زاهدی را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا حاوی قند فروکتوز است که مصرف آن باعث کاهش وزن می شود و قند خون را هم بالا نمی برد.

قیمت خرما زاهدی

با وجود این که این نوع خرما سرشار از ویتامین ها و مواد مفید برای بدن است، اما قیمت کمی هم دارد. از همین حیث پر مصرف ترین نوع خرما در کشور می باشد.

شرکت بازرگانی اعتماد با سال ها تجربه و سابقه در امر واردات و صادرات مواد غذایی از جمله خرما زاهدی به کشورهای مختلف عربی مثل عراق، عربستان و افغانستان و … آماده پاسخگویی 24 ساعته به سوالات شما مشتریان گرامی می باشد.

lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : خرما زاهدی, قیمت خرما زاهدی, نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 20:48

معرفی دستگاه زغال فشرده

با این دستگاه تولید زغال، زغال فشرده از طریق ضایعات و باقی مانده گیاهان تولید می شود.در حقیقت سوخت های گیاهی مثل کاه، چمن، خاک اره، پوسته ذرت و بادام زمینی و جو سوخت اولیه ی دستگاه زغال فشرده را فراهم می کنند. که این مواد داخل یک محفظه استوانه ای شکل کم حجم فشرده و متراکم می شوند. از آن جایی که این مواد از طبیعت می آیند، تولید زغال فشرده از آن ها ضرری زیادی برای طبیعت ایجاد نمی کند.

بهتر است بدانید که شغل تولید زغال فشرده درآمد فوق العاده بالایی دارد و به تازگی در خاورمیانه از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

کاربرد دستگاه زغال فشرده

زغال فشرده حاصل از دستگاه زغال فشرده می تواند جایگزین زغال های معمولی (که برای محیط زیست مضر هستند)، نفت و گاز و بقیه انرژی هایی شود، که برای سیستم پخت و پز و گرمایشی منازل و صنایع مختلف استفاده می شوند.

ویژگی های دستگاه زغال فشرده

1- مصرف برق بسیار کم

2- طول عمر بالا

3- عملکرد ماشینی بدون نیاز به کار انسانی

4- بازده بالا

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه تولید زغال فشرده به سایت کوره سازان پاسارگاد مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : تولید زغال فشرده,دستگاه تولید زغال, نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1399 ساعت: 0:48

در این مقاله می خواهیم با هم به بررسی پنج خاصیت شگفت انگیز عسل را هم بررسی کنیم. و به خواص مفید عسل ماده پی ببریم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

  1. نرم شدن لب ها

یکی از کاربردهای عسل، نرم کردن لب ها است که در اثر موارد بسیاری مثل آلودگی هوا و سرد و خشک بودن شرایط جوی خشک می شوند. برای نرم کردن لب های خشکتان کافی است عسل، موم و روغن بادام را ترکیب کنید و آن ها را روی لب هایتان قرار دهید.

2- انرژی فوق العاده

عسل را به نوشیدنی و چای خود اضافه کنید. این کار هم شما را سرحال و پر انرژی می کند و هم می توانید به جای استفاده از شکر از عسل استفاده کنید تا چربی به بدنتان اضافه نشود و سلامتی و تناسب اندامتان حفظ شود.

3-کاهش ابتلا به قند خون و دیابت

عسل با تولید انسولین و کاهش قند خون اضافی از احتمال مبتلا شدن به دیابت جلوگیری می کند. از آن جایی که ممکن است واکنش عسل نسبت به خون های مختلف متفاوت باشد، اول مقدار کمی از آن را در رژیم روزانه خود بگنجانید و اگر مشکلی نداشتید و خون شما واکنشی نشان نداد، به هر میزانی که دوست داشتید عسل بخورید.

4-کاهش چربی پوست و جلوگیری از جوش

عسل به عنوان پاک کننده ی صورت استفاده می شود و از همین حیث از آکنه و جوش جلوگیری می کند. به جای استفاده از داروهای با قیمت گزاف، می توانید مقداری عسل بردارید و روی بخش های آسیب دیده و پوستتان بگذارید. چند روز این کار را انجام دهید و تاثیر آن را ببینید.

۵. خلاص شدن از شر انگل ها

برای درمان و رفع انگل کافی است که چند روز عسل را با آب و سرکه مخلوط کنید و روی نواحی انگل زده بزنید. به همین راحتی می توانید از شر انگل ها راحت شوید. البته این راه کار بیشتر مخصوص افرادی است که در بخش های جنوبی آسیا زندگی می کنند. در ای جا پنج خاصیت شگفت انگیز عسل به پایان رسید.

شما عزیزان می توانید برای سفارش عسل و آگاهی از قیمت عسل با کارشناسان ما از طریق شماره های موجود در سایت در تماس باشید

lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : عسل,قیمت عسل, نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 4 فروردين 1399 ساعت: 19:39

دلایل استفاده از چراغ های استخری جنبه های متفاوتی دارد.

یکی فقط جهت روشن کردن فضای داخل استخر از این چراغ ها استفاده می نماید و دیگری به جهت ایجاد فضایی آرامش بخش.

ما با طراحی مدل های مختلف چراغ استخری رویاهایتان را به حقیقت تبدیل می کنیم.

انواع چراغ استخری:

چراغ های استخری در انواع

چراغ استخری روکار

چراغ استخری توکار

چراغ استخری فلت

چراغ فواره ای تولید می شوند.

چراغ های استخری بصورت تک رنگ و فول کالر و RGB تولید می شوند که شما می توانید بصورت دلخواه و سلیقه ای چراغ استخری خود را انتخاب نمایید .

باید یادآور شد که در مدل چراغ مولتی کالر، کلیه رنگ های مدل تک رنگ را خواهید داشت.

این رنگ ها شامل: آفتابی، مهتابی، سبز، قرمز، انبر، بنفش و فیروزه ای می باشند.

چراغ های استخری به واسطه غوطه ور بودن در آب باید حتما واترپروف Waterproof ، و یا اصطلاحا دارای ip68 باشند.

نصب چراغ استخری:

نصب چراغ های استخری یکی از مهمترین مسئله در استفاده از این چراغ ها می باشند و توصیه می گردد حتما جهت نصب چراغ های استخری از تکنسین های مجرب استفاده نمایید.

همچنین میتوانید با مراجعه به مقالات سایت ، گزینه طریقه نصب چراغ های استخری از نحوه نصب این نوع چراغ اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ولتاژ های ورودی چراغ های استخری به دلیل ایمنی 12 و یا 24 ولت DC می باشند.

ضمنا یادآور می شود نسل جدید چراغ های استخری LED مصرف پایینی داشته و نسبت به چراغ های قدیمی حداقل 70درصد مصرف انرژی را پایین می آورد.

نکته: کابل چراغ های استخری تک رنگ و ترکیبی از نوع کابل دو رشته و چراغ های استخری RGB و فول کالر از نوع کابل چهار رشته می باشد.

باید یادآور شد چراغ های استخری از طریق آب خنک می شوند و در صورتیکه آب در داخل استخر نباشد نباید بیش از 5 دقیقه چراغ ها روشن بمانند در غیر این صورت باعث سوختن چراغ می شود.

برای خرید انواع چراغ استخری ، کنترلر RGB، چراغ مولتی کالر استخری به سایت گرین کیت مراجعه کنید.

lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : کنترلر RGB ,چراغ مولتی کالر , چراغ مولتی کالر استخری, نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 4 فروردين 1399 ساعت: 0:56

کشک زرد سیستانی یکی از غذاهای بسیار لذیذ ومقوی سیستانی میباشد.غذایی کاملا سنتی واختصاصی سیستانیان؛غذای کشک زرد تقریبا مانند غذاهای آماده میباشد چراکه زحمات اصلی آن را قبلا خانم های کدبانوی سیستانی کشیده اند.

کشک زرد (کشک زابلی) : مخلوطی تخمیر و خشك شده از بلغور گندم، ادویه، زرد چوبه و دوغ است . این مجموعه را به مدت یک هفته الی ده روز در کیسة نخی می‌گذارند، سپس آن را درآورده و پس از ورزدادن، پودر می‌کنند.

کشک زابلی به صورت یک غذای کامل و مقوی در مدت کوتاهی طبخ می‌شود. برای مصرف، مقداری ازآن را با روغن و پیاز سرخ می کنند، سپس رویش آب می ریزند و می گذارند تا بجوشد .

مواد لازم برای تهیه کشک زرد :

((خود پودر کشک زرد که درتهیه غذا ی کشک زرد استفاده میشود)): گندم – سیر – دوغ – ادویه مخصوص كشك زرد ) و ادویه جات مخصوص كشك زرد سیستان ::.((برای تهیه خودپودر کشک زرد)) تخم گشنیز – تخم شوید ( شوتك ) – فلفل – زیره – رازیانه ( بادیو ) – زردچوبه )

lemonseo...
ما را در سایت lemonseo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : lemon lemonseo بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 1:53